- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бондар, А. В. - Аналіз ефективності каналів діджитал маркетингу для гототельно-ресторанного бізнесу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Бондар, А. В.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 77-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (26-28 ...: Аналіз ефективності каналів діджитал маркетингу для гототельно-ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бондар, А. В.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 77-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (26-28 ...: Аналіз ефективності каналів діджитал маркетингу для гототельно-ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Бондар, А. В.
Аналіз ефективності каналів діджитал маркетингу для гототельно-ресторанного бізнесу / А. В. Бондар // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 77-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (26-28 квітня 2021 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. Ю. Л. Грінченко. – Одеса : Фенікс, 2021. – С. 220-222.
Бондар, А. В.
Аналіз ефективності каналів діджитал маркетингу для гототельно-ресторанного бізнесу / А. В. Бондар // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 77-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (26-28 квітня 2021 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. Ю. Л. Грінченко. – Одеса : Фенікс, 2021. – С. 220-222.