- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Запорожцева, Людмила Евгеньевна - Роль маркетинга влияния (influencer marketing) в университете будущего
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Запорожцева, Людмила Евгеньевна
Університет online. Освіта в умовах пандемії: Роль маркетинга влияния (influencer marketing) в университете будущего
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Запорожцева, Людмила Евгеньевна
Університет online. Освіта в умовах пандемії: Роль маркетинга влияния (influencer marketing) в университете будущего
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Запорожцева, Людмила Евгеньевна.
Роль маркетинга влияния (influencer marketing) в университете будущего [Электронный ресурс] / Л. Е. Запорожцева // Університет online. Освіта в умовах пандемії : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 7 квіт. 2021 р.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Іст. ф-т; упоряд. та відп. ред. О. С. Петріківська. – Електрон. кн. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2021. – С. 148-150.
Запорожцева, Людмила Евгеньевна.
Роль маркетинга влияния (influencer marketing) в университете будущего [Электронный ресурс] / Л. Е. Запорожцева // Університет online. Освіта в умовах пандемії : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 7 квіт. 2021 р.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Іст. ф-т; упоряд. та відп. ред. О. С. Петріківська. – Електрон. кн. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2021. – С. 148-150.