- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Власенко, Н. А. - Забезпечення конкурентоспроможності підприємства через дизайн зовнішньої реклами як засіб маркети...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Власенко, Н. А.
Економічні інновації . - Т.23, вип. 2 (79): Забезпечення конкурентоспроможності підприємства через дизайн зовнішньої реклами як засіб маркети...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Власенко, Н. А.
Економічні інновації . - Т.23, вип. 2 (79): Забезпечення конкурентоспроможності підприємства через дизайн зовнішньої реклами як засіб маркети...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Власенко, Н. А.
Забезпечення конкурентоспроможності підприємства через дизайн зовнішньої реклами як засіб маркетингової комунікації [Электронный ресурс] / Н. А. Власенко, О. Воскресенська, А. Власенко // Економічні інновації = Economic innovations : зб. наук. праць / НАН України, Ін-т проблем ринку та екон. - екол. дослідж.; гол. ред. Б. В. Буркинський. – Одеса : Гуляєв В. М., 1998. - Економічні інновації . - Т.23, вип. 2 (79). – 2021. – С. 43-50.
Власенко, Н. А.
Забезпечення конкурентоспроможності підприємства через дизайн зовнішньої реклами як засіб маркетингової комунікації [Электронный ресурс] / Н. А. Власенко, О. Воскресенська, А. Власенко // Економічні інновації = Economic innovations : зб. наук. праць / НАН України, Ін-т проблем ринку та екон. - екол. дослідж.; гол. ред. Б. В. Буркинський. – Одеса : Гуляєв В. М., 1998. - Економічні інновації . - Т.23, вип. 2 (79). – 2021. – С. 43-50.