- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Янчук, Тетяна - Сучасна маркетингова політика комунікацій на підприємствах харчової промисловості (на прикладі ТМ...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Янчук, Тетяна
Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування: Сучасна маркетингова політика комунікацій на підприємствах харчової промисловості (на прикладі ТМ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Янчук, Тетяна
Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування: Сучасна маркетингова політика комунікацій на підприємствах харчової промисловості (на прикладі ТМ...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Янчук, Тетяна.
Сучасна маркетингова політика комунікацій на підприємствах харчової промисловості (на прикладі ТМ «Наша Ряба») [Электронный ресурс] / Т. Янчук, Ю. Якубінська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (1–2 квіт. 2021 р., м. Львів). – Електрон. кн. – Львів : ЛДУФК, 2021. – С. 69-72.
Янчук, Тетяна.
Сучасна маркетингова політика комунікацій на підприємствах харчової промисловості (на прикладі ТМ «Наша Ряба») [Электронный ресурс] / Т. Янчук, Ю. Якубінська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (1–2 квіт. 2021 р., м. Львів). – Електрон. кн. – Львів : ЛДУФК, 2021. – С. 69-72.