- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ларіна, Ярослава Степанівна - Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Ларіна, Ярослава Степанівна
Економічні інновації . - Т.23, вип. 3 (80): Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ларіна, Ярослава Степанівна
Економічні інновації . - Т.23, вип. 3 (80): Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Ларіна, Ярослава Степанівна.
Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки [Электронный ресурс] / Я. С. Ларіна, В. Фомішина, О. Шапоренко // Економічні інновації = Economic innovations : зб. наук. праць / НАН України, Ін-т проблем ринку та екон. - екол. дослідж.; гол. ред. Б. В. Буркинський. – Одеса : Гуляєв В. М., 1998. - Економічні інновації . - Т.23, вип. 3 (80). – 2021. – С. 195-204.
Ларіна, Ярослава Степанівна.
Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки [Электронный ресурс] / Я. С. Ларіна, В. Фомішина, О. Шапоренко // Економічні інновації = Economic innovations : зб. наук. праць / НАН України, Ін-т проблем ринку та екон. - екол. дослідж.; гол. ред. Б. В. Буркинський. – Одеса : Гуляєв В. М., 1998. - Економічні інновації . - Т.23, вип. 3 (80). – 2021. – С. 195-204.