- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кронда, О. - Порівняльна реклама в контексті інтелектуальної власності
Нет экз.
Статья
Автор: Кронда, О.
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Юридичні науки: Порівняльна реклама в контексті інтелектуальної власності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кронда, О.
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Юридичні науки: Порівняльна реклама в контексті інтелектуальної власності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кронда, О.
Порівняльна реклама в контексті інтелектуальної власності / О. Кронда // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Юридичні науки. – 2020. – Вип. 3 (114). – С. 25-28.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : комерційне (торговельне) право, право акціонерних товариств : право інтелектуальної власності
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція
Ключевые слова = сравнительная реклама
Кронда, О.
Порівняльна реклама в контексті інтелектуальної власності / О. Кронда // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Юридичні науки. – 2020. – Вип. 3 (114). – С. 25-28.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : комерційне (торговельне) право, право акціонерних товариств : право інтелектуальної власності
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція
Ключевые слова = сравнительная реклама