- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Боднарук, О. В. - Роль цифрового маркетингу в просуванні товарів та послуг в туризмі
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Боднарук, О. В.
«Digitalization of the economy as a factor of sustainable development»: Роль цифрового маркетингу в просуванні товарів та послуг в туризмі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Боднарук, О. В.
«Digitalization of the economy as a factor of sustainable development»: Роль цифрового маркетингу в просуванні товарів та послуг в туризмі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Боднарук, О. В.
Роль цифрового маркетингу в просуванні товарів та послуг в туризмі [Электронный ресурс] / О. В. Боднарук // «Digitalization of the economy as a factor of sustainable development» : materials of International scientific-practical conf. (Mariupol, May 25-26, 2021) / ed. O. Khadzhynova; SHEI "Pryazovskyi State Technical University". – Електрон. кн. – Mariupol : PSTU, 2021. – С. 27-29.
Боднарук, О. В.
Роль цифрового маркетингу в просуванні товарів та послуг в туризмі [Электронный ресурс] / О. В. Боднарук // «Digitalization of the economy as a factor of sustainable development» : materials of International scientific-practical conf. (Mariupol, May 25-26, 2021) / ed. O. Khadzhynova; SHEI "Pryazovskyi State Technical University". – Електрон. кн. – Mariupol : PSTU, 2021. – С. 27-29.