- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бондарчук, В. В. - Використання маркетинг впливу в instagram
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Бондарчук, В. В.
«Digitalization of the economy as a factor of sustainable development»: Використання маркетинг впливу в instagram
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бондарчук, В. В.
«Digitalization of the economy as a factor of sustainable development»: Використання маркетинг впливу в instagram
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Бондарчук, В. В.
Використання маркетинг впливу в instagram [Электронный ресурс] / В. В. Бондарчук // «Digitalization of the economy as a factor of sustainable development» : materials of International scientific-practical conf. (Mariupol, May 25-26, 2021) / ed. O. Khadzhynova; SHEI "Pryazovskyi State Technical University". – Електрон. кн. – Mariupol : PSTU, 2021. – С. 29-31.
Бондарчук, В. В.
Використання маркетинг впливу в instagram [Электронный ресурс] / В. В. Бондарчук // «Digitalization of the economy as a factor of sustainable development» : materials of International scientific-practical conf. (Mariupol, May 25-26, 2021) / ed. O. Khadzhynova; SHEI "Pryazovskyi State Technical University". – Електрон. кн. – Mariupol : PSTU, 2021. – С. 29-31.