- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Доти, Дороти И. - Паблисити и паблик рилейшнз
Книга
Автор: Доти, Дороти И.
Паблисити и паблик рилейшнз
Publicity and public relations
Серия: Экономика для практиков
Издательство: Филинъ, 1996 г.
ISBN 5-900855-48-1
Автор: Доти, Дороти И.
Паблисити и паблик рилейшнз
Publicity and public relations
Серия: Экономика для практиков
Издательство: Филинъ, 1996 г.
ISBN 5-900855-48-1
Книга
195 23719
Доти, Дороти И.
Паблисити и паблик рилейшнз = Publicity and public relations / Д. И. Доти; пер. с англ. В. Н. Егоров. – М. : Филинъ, 1996. – 285 с. – (Экономика для практиков)
Библиогр.: с. 279-280.
ISBN 5-900855-48-1.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР) : стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР : ідеї та плани ПР, їхня реалізація
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : економічні аспекти торгівлі : продаж : продаж, що стимулює попит; розпродаж : стимулювання попиту через рекламу
1359419 ОФ
195 23719
Доти, Дороти И.
Паблисити и паблик рилейшнз = Publicity and public relations / Д. И. Доти; пер. с англ. В. Н. Егоров. – М. : Филинъ, 1996. – 285 с. – (Экономика для практиков)
Библиогр.: с. 279-280.
ISBN 5-900855-48-1.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР) : стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР : ідеї та плани ПР, їхня реалізація
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : економічні аспекти торгівлі : продаж : продаж, що стимулює попит; розпродаж : стимулювання попиту через рекламу
1359419 ОФ