- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Крылов, Игорь В. - Теория и практика рекламы в России
Книга
Автор: Крылов, Игорь В.
Теория и практика рекламы в России : учеб.-метод. пособие
Серия: Антология рекламы
Издательство: Центр, 1996 г.
ISBN 5-88860-012-1
Автор: Крылов, Игорь В.
Теория и практика рекламы в России : учеб.-метод. пособие
Серия: Антология рекламы
Издательство: Центр, 1996 г.
ISBN 5-88860-012-1
Книга
230 12812
Крылов, Игорь В.
Теория и практика рекламы в России : учеб.-метод. пособие / И. В. Крылов. – М. : Центр, 1996. – 183 с. : ил., табл. – (Антология рекламы)
Авт. на тит. л. не указ. – Библиогр.: с. 158-160 (63 назв.).
ISBN 5-88860-012-1.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : методичні посібники - реклама
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Реклама
1359416 ОФ
230 12812
Крылов, Игорь В.
Теория и практика рекламы в России : учеб.-метод. пособие / И. В. Крылов. – М. : Центр, 1996. – 183 с. : ил., табл. – (Антология рекламы)
Авт. на тит. л. не указ. – Библиогр.: с. 158-160 (63 назв.).
ISBN 5-88860-012-1.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : методичні посібники - реклама
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Реклама
1359416 ОФ