- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кулібаба, Валерія Сергіївна - Деякі аспекти визначення поняття «бренд» та поняття «імідж»
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Кулібаба, Валерія Сергіївна
Генезис публічного права: від становлення до сучасності: Деякі аспекти визначення поняття «бренд» та поняття «імідж»
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кулібаба, Валерія Сергіївна
Генезис публічного права: від становлення до сучасності: Деякі аспекти визначення поняття «бренд» та поняття «імідж»
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Кулібаба, Валерія Сергіївна.
Деякі аспекти визначення поняття «бренд» та поняття «імідж» / В. С. Кулібаба // Генезис публічного права: від становлення до сучасності = The genesis of public law: from the beginning to the present days = Генезис публичного права: от становления до современности : зб. наук. праць / Нац. акад. правових наук України, Південний регіональний центр, Нац. ун-т "Одеська юрид. акад."; за ред.: С. В. Ківалов [та ін.]. – Миколаїв : Іліон, 2010. – С. 323-324.
Кулібаба, Валерія Сергіївна.
Деякі аспекти визначення поняття «бренд» та поняття «імідж» / В. С. Кулібаба // Генезис публічного права: від становлення до сучасності = The genesis of public law: from the beginning to the present days = Генезис публичного права: от становления до современности : зб. наук. праць / Нац. акад. правових наук України, Південний регіональний центр, Нац. ун-т "Одеська юрид. акад."; за ред.: С. В. Ківалов [та ін.]. – Миколаїв : Іліон, 2010. – С. 323-324.