- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Олініченко, Катерина Сергіївна - Маркетингове обґрунтування виведення на ринок харчового продукту
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Олініченко, Катерина Сергіївна
Наукові та освітні трансформації в сучасному світі: Маркетингове обґрунтування виведення на ринок харчового продукту
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Олініченко, Катерина Сергіївна
Наукові та освітні трансформації в сучасному світі: Маркетингове обґрунтування виведення на ринок харчового продукту
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингове обґрунтування виведення на ринок харчового продукту [Электронный ресурс] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Наукові та освітні трансформації в сучасному світі : зб. матеріалів Всеукр. міждисциплінарної наук.-практ. конф. (15 лип. 2021 р., м. Чернігів) / Науково-освітній інновац. центр суспільних трансформацій; редкол.: Г. В. Старченко, А. П. Дука. – Електрон. кн. – Суми : Росток, 2021. – С. 129-131.
Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингове обґрунтування виведення на ринок харчового продукту [Электронный ресурс] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Наукові та освітні трансформації в сучасному світі : зб. матеріалів Всеукр. міждисциплінарної наук.-практ. конф. (15 лип. 2021 р., м. Чернігів) / Науково-освітній інновац. центр суспільних трансформацій; редкол.: Г. В. Старченко, А. П. Дука. – Електрон. кн. – Суми : Росток, 2021. – С. 129-131.