- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дем’яненко, Наталя - Фразеологічні одиниці у польськіх та українських рекламних текстах
Нет экз.
Статья
Автор: Дем’яненко, Наталя
Мова: Фразеологічні одиниці у польськіх та українських рекламних текстах
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дем’яненко, Наталя
Мова: Фразеологічні одиниці у польськіх та українських рекламних текстах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дем’яненко, Наталя.
Фразеологічні одиниці у польськіх та українських рекламних текстах / Н. Дем’яненко // Мова. – 2021. – №35. – С. 146-151.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : розроблення та оформлення тексту реклами, рекламний джинґл, музичний логотип, заклики, девізи, лозунги, слогани, рими та інші прийоми в текстах реклами
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : лексикология : фразеология и идиоматика : диалектические фразеологизмы
Дем’яненко, Наталя.
Фразеологічні одиниці у польськіх та українських рекламних текстах / Н. Дем’яненко // Мова. – 2021. – №35. – С. 146-151.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : розроблення та оформлення тексту реклами, рекламний джинґл, музичний логотип, заклики, девізи, лозунги, слогани, рими та інші прийоми в текстах реклами
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : лексикология : фразеология и идиоматика : диалектические фразеологизмы