- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хмурова, Вікторія - Маркетингові технології формування конкурентноспроможності компаній в умовах кризових явищ
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Хмурова, Вікторія
Трансформація податкової та обліковоаналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ: Маркетингові технології формування конкурентноспроможності компаній в умовах кризових явищ
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хмурова, Вікторія
Трансформація податкової та обліковоаналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ: Маркетингові технології формування конкурентноспроможності компаній в умовах кризових явищ
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Хмурова, Вікторія.
Маркетингові технології формування конкурентноспроможності компаній в умовах кризових явищ [Электронный ресурс] / В. Хмурова, А. Ущапівська // Трансформація податкової та обліковоаналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ = Transformation of the tax and accounting and analytical systems in the context of modern crisis phenomena : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн конф. ( 20 трав. 2021 р., м. Чернівці, (Україна)) / Київський нац. торг.-екон. ун-т, Чернівецький торг.-екон. ін-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Чернівці : Технодрук, 2021. – С. 263-267.
Хмурова, Вікторія.
Маркетингові технології формування конкурентноспроможності компаній в умовах кризових явищ [Электронный ресурс] / В. Хмурова, А. Ущапівська // Трансформація податкової та обліковоаналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ = Transformation of the tax and accounting and analytical systems in the context of modern crisis phenomena : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн конф. ( 20 трав. 2021 р., м. Чернівці, (Україна)) / Київський нац. торг.-екон. ун-т, Чернівецький торг.-екон. ін-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Чернівці : Технодрук, 2021. – С. 263-267.