- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Pavlenko, M. S. - Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of clubhouse)
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Pavlenko, M. S.
Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів: Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of clubhouse)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Pavlenko, M. S.
Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів: Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of clubhouse)
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Pavlenko, M. S.
Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of clubhouse) [Электронный ресурс] / M. S. Pavlenko, L. M. Khomenko // Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. Інтернетконференції (21 квіт.2021 р.) / Одеська держ. акад. будівництва та архітектури [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ОДАБА, 2021. – С. 318-321.
Pavlenko, M. S.
Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of clubhouse) [Электронный ресурс] / M. S. Pavlenko, L. M. Khomenko // Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. Інтернетконференції (21 квіт.2021 р.) / Одеська держ. акад. будівництва та архітектури [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ОДАБА, 2021. – С. 318-321.