- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кушнір, Т. М. - Співвідношення понять «маркетинг відносин» та «партнерський маркетинг»
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Кушнір, Т. М.
Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів: Співвідношення понять «маркетинг відносин» та «партнерський маркетинг»
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кушнір, Т. М.
Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів: Співвідношення понять «маркетинг відносин» та «партнерський маркетинг»
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Кушнір, Т. М.
Співвідношення понять «маркетинг відносин» та «партнерський маркетинг» [Электронный ресурс] / Т. М. Кушнір // Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. Інтернетконференції (21 квіт.2021 р.) / Одеська держ. акад. будівництва та архітектури [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ОДАБА, 2021. – С. 376-378.
Кушнір, Т. М.
Співвідношення понять «маркетинг відносин» та «партнерський маркетинг» [Электронный ресурс] / Т. М. Кушнір // Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. Інтернетконференції (21 квіт.2021 р.) / Одеська держ. акад. будівництва та архітектури [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ОДАБА, 2021. – С. 376-378.