- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кушнір, Т. М. - Маркетинговий підхід до аналізу освітніх послуг в умовах коронавірусної пандемії
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Кушнір, Т. М.
Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України: Маркетинговий підхід до аналізу освітніх послуг в умовах коронавірусної пандемії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кушнір, Т. М.
Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України: Маркетинговий підхід до аналізу освітніх послуг в умовах коронавірусної пандемії
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Кушнір, Т. М.
Маркетинговий підхід до аналізу освітніх послуг в умовах коронавірусної пандемії [Электронный ресурс] / Т. М. Кушнір // Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Черкаси, 22 квіт. 2021р.) / Акад. екон. наук України [та ін.]. – Електрон. кн. – Черкаси : [б. в.], 2021. – С. 29-31.
Кушнір, Т. М.
Маркетинговий підхід до аналізу освітніх послуг в умовах коронавірусної пандемії [Электронный ресурс] / Т. М. Кушнір // Сучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Черкаси, 22 квіт. 2021р.) / Акад. екон. наук України [та ін.]. – Електрон. кн. – Черкаси : [б. в.], 2021. – С. 29-31.