- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Жмай, Олександр Володимирович - Як сила бренду впливає на діяльність організації
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Жмай, Олександр Володимирович
Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку: Як сила бренду впливає на діяльність організації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Жмай, Олександр Володимирович
Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку: Як сила бренду впливає на діяльність організації
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Жмай, Олександр Володимирович.
Як сила бренду впливає на діяльність організації [Электронный ресурс] / О. В. Жмай, Л. В. Чепурна // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф. (29-30 берез. 2021 р.0 / Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.]. – Електрон. кн. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 95-97.
Жмай, Олександр Володимирович.
Як сила бренду впливає на діяльність організації [Электронный ресурс] / О. В. Жмай, Л. В. Чепурна // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф. (29-30 берез. 2021 р.0 / Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.]. – Електрон. кн. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 95-97.