- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чайковська, Марина Петрівна - Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс...
Книга
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс... : монографія
Издательство: Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс... : монографія
Издательство: Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Книга
195 23727
Чайковська, Марина Петрівна.
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій : монографія / М. П. Чайковська; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : Олді-Плюс, 2021. – 369 с. : рис., табл.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/31994, вільний (дата звернення: 22.12.2021) . – Наявна електрон. копія друк публ. – Бібліогр.: с. 336-369 (480 назв).
ISBN 978-966-289-537-7.
Монографія присвячена дослідженню теоретико-методологічних положень та практичних питань щодо забезпечення системи управління маркетинговими ІТ-проектів в умовах цифрових трансформацій. Автором вирішене комплексне наукове завдання спрямоване на розв’язання науково-прикладної проблеми, яка полягає у відсутності системного підходу до управління сучасними маркетинговими ІТ-проектами, як передумови та важливого драйверу цифрових трансформацій економічних систем. Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, інформаційних технологій. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, управлінських, економічних спеціальностей, аспірантам, здобувачам.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управління проектами
Ключевые слова = проектный менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1359663 ОФ
1359693 Ф 2
195 23727
Чайковська, Марина Петрівна.
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій : монографія / М. П. Чайковська; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : Олді-Плюс, 2021. – 369 с. : рис., табл.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/31994, вільний (дата звернення: 22.12.2021) . – Наявна електрон. копія друк публ. – Бібліогр.: с. 336-369 (480 назв).
ISBN 978-966-289-537-7.
Монографія присвячена дослідженню теоретико-методологічних положень та практичних питань щодо забезпечення системи управління маркетинговими ІТ-проектів в умовах цифрових трансформацій. Автором вирішене комплексне наукове завдання спрямоване на розв’язання науково-прикладної проблеми, яка полягає у відсутності системного підходу до управління сучасними маркетинговими ІТ-проектами, як передумови та важливого драйверу цифрових трансформацій економічних систем. Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, інформаційних технологій. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, управлінських, економічних спеціальностей, аспірантам, здобувачам.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управління проектами
Ключевые слова = проектный менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1359663 ОФ
1359693 Ф 2