- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Селезньова, Ольга Олександрівна - Позитивні та негативні аспекти автоматизації ціноутворення у цифровому маркетингу
Электронный ресурс
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Позитивні та негативні аспекти автоматизації ціноутворення у цифровому маркетингу
2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Позитивні та негативні аспекти автоматизації ціноутворення у цифровому маркетингу
2021 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Позитивні та негативні аспекти автоматизації ціноутворення у цифровому маркетингу [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова, В. В. Шмагіна, Т. І. Єгорова-Гудкова. – [Б. м.], 2021. – С. 43-52
Окр. відб.: Маркетинг і цифрові технології. Т.5, № 3 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32016, вільний (дата звернення: 23.12.2021).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : ціни, ціноутворення, витрати виробництва
ОФ - 1 экз.
ЭР
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Позитивні та негативні аспекти автоматизації ціноутворення у цифровому маркетингу [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова, В. В. Шмагіна, Т. І. Єгорова-Гудкова. – [Б. м.], 2021. – С. 43-52
Окр. відб.: Маркетинг і цифрові технології. Т.5, № 3 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32016, вільний (дата звернення: 23.12.2021).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : ціни, ціноутворення, витрати виробництва
ОФ - 1 экз.