- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Іванова, Ірина - Модель взаємодії реклами, PR та журналістики
Нет экз.
Статья
Автор: Іванова, Ірина
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Модель взаємодії реклами, PR та журналістики
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Іванова, Ірина
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Модель взаємодії реклами, PR та журналістики
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Іванова, Ірина.
Модель взаємодії реклами, PR та журналістики / І. Іванова, О. Афанасьєва // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2021. – Вип.49. – С. 65-73.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : ЗМІ, засоби масової інформації, масова комунікація, комунікаційні дослідження : Газети, преса, журналістика
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Іванова, Ірина.
Модель взаємодії реклами, PR та журналістики / І. Іванова, О. Афанасьєва // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2021. – Вип.49. – С. 65-73.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : ЗМІ, засоби масової інформації, масова комунікація, комунікаційні дослідження : Газети, преса, журналістика
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)