- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шалагінова, Дар'я Сергіївна - Гедонізм як життєва стратегія в дискурсі масових комунікацій
Электронный ресурс
Автор: Шалагінова, Дар'я Сергіївна
Гедонізм як життєва стратегія в дискурсі масових комунікацій
2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Шалагінова, Дар'я Сергіївна
Гедонізм як життєва стратегія в дискурсі масових комунікацій
2021 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Шалагінова, Дар'я Сергіївна.
Гедонізм як життєва стратегія в дискурсі масових комунікацій [Електронний ресурс] / Д. С. Шалагінова. – [Б. м.], 2021. – 11 с.
Окр. відб. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32060, вільний (дата звернення: 24.12.2021).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації (ЗМІ), масова комунікація, комунікаційні дослідження
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : психологія реклами
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Філософія моралі, етика, практична філософія : теорії та напрямки етики : етичні доктрини та погляди : етичні доктрини та погляди стосовно мети моральної поведінки : суб'єктивні наміри, цілі; етика задоволення, етика щастя, гедонізм, суб'єктивний евдемонізм
ОФ - 1 экз.
ЭР
Шалагінова, Дар'я Сергіївна.
Гедонізм як життєва стратегія в дискурсі масових комунікацій [Електронний ресурс] / Д. С. Шалагінова. – [Б. м.], 2021. – 11 с.
Окр. відб. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32060, вільний (дата звернення: 24.12.2021).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації (ЗМІ), масова комунікація, комунікаційні дослідження
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : психологія реклами
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Філософія моралі, етика, практична філософія : теорії та напрямки етики : етичні доктрини та погляди : етичні доктрини та погляди стосовно мети моральної поведінки : суб'єктивні наміри, цілі; етика задоволення, етика щастя, гедонізм, суб'єктивний евдемонізм
ОФ - 1 экз.