- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації
Нет экз.
Статья
Автор:
Науковий вісник Одеського національного економічного університета: Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор:
Науковий вісник Одеського національного економічного університета: Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації / Н. В. Нєчева, О. В. Шикіна, С. Г. Ярьоменко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – 2021. – № 3/4 (280/281). – С.100-107.
Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації / Н. В. Нєчева, О. В. Шикіна, С. Г. Ярьоменко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – 2021. – № 3/4 (280/281). – С.100-107.