- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Стукан, Т. М. - Роль, місце та значення digital-маркетингу у системі збуту продукції агровиробниками в умовах пан...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Стукан, Т. М.
Причорноморські економічні студії. - Вип. 66: Роль, місце та значення digital-маркетингу у системі збуту продукції агровиробниками в умовах пан...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Стукан, Т. М.
Причорноморські економічні студії. - Вип. 66: Роль, місце та значення digital-маркетингу у системі збуту продукції агровиробниками в умовах пан...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Стукан, Т. М.
Роль, місце та значення digital-маркетингу у системі збуту продукції агровиробниками в умовах пандемії COVID-19 [Электронный ресурс] / Т. М. Стукан // Причорноморські економічні студії : наук. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса, 2016. - Причорноморські економічні студії. - Вип. 66. – 2021. – С. 69-75.
Стукан, Т. М.
Роль, місце та значення digital-маркетингу у системі збуту продукції агровиробниками в умовах пандемії COVID-19 [Электронный ресурс] / Т. М. Стукан // Причорноморські економічні студії : наук. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса, 2016. - Причорноморські економічні студії. - Вип. 66. – 2021. – С. 69-75.