- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кутуза, Наталя Валеріївна - Психологія медіадіяльності
Книга
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Психологія медіадіяльності : метод. вказівки та завдання для здобувачів 2 курсу другого (магістер.) рівня спец. 061 "Журналістика"
Издательство: Назарчук С. Л., 2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Психологія медіадіяльності : метод. вказівки та завдання для здобувачів 2 курсу другого (магістер.) рівня спец. 061 "Журналістика"
Издательство: Назарчук С. Л., 2021 г.
ISBN отсутствует
Книга
14 8199
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Психологія медіадіяльності : метод. вказівки та завдання для здобувачів 2 курсу другого (магістер.) рівня спец. 061 "Журналістика" / Н. В. Кутуза; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. нових медіа та медіадизайну. – Одеса : Назарчук С. Л., 2021. – 40 с. : табл.
Бібліогр.: с. 36-40 та в кінці тем.
У методичних вказівках і завданнях подано програму курсу, методичні вказівки для опанування лекційного матеріалу, у тому числі із поглибленим ефектом. Засвоєння курсу сприятиме усвідомленню основних постулатів та функцій медіадіяльності, рекламної діяльності, універсальних законів сприйняття й мнемічних закономірностей, які становлять субстрат впливової комунікації. Методичні вказівки та завдання призначені для студентів денної і заочної форм навчання.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : функція, зміст та визначення соціальних процесів : соціальний вплив, зміст процесів
віртуальний перегляд – книги – наука, комп’ютерна наука, документація, бібліотечна справа – січень 2022
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : психологія реклами
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : ЗМІ, засоби масової інформації, масова комунікація, комунікаційні дослідження : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження : методичні посібники - ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Психологія медіадіяльності
1359956 ОФ
1359962 Ф 2
14 8199
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Психологія медіадіяльності : метод. вказівки та завдання для здобувачів 2 курсу другого (магістер.) рівня спец. 061 "Журналістика" / Н. В. Кутуза; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. нових медіа та медіадизайну. – Одеса : Назарчук С. Л., 2021. – 40 с. : табл.
Бібліогр.: с. 36-40 та в кінці тем.
У методичних вказівках і завданнях подано програму курсу, методичні вказівки для опанування лекційного матеріалу, у тому числі із поглибленим ефектом. Засвоєння курсу сприятиме усвідомленню основних постулатів та функцій медіадіяльності, рекламної діяльності, універсальних законів сприйняття й мнемічних закономірностей, які становлять субстрат впливової комунікації. Методичні вказівки та завдання призначені для студентів денної і заочної форм навчання.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : функція, зміст та визначення соціальних процесів : соціальний вплив, зміст процесів
віртуальний перегляд – книги – наука, комп’ютерна наука, документація, бібліотечна справа – січень 2022
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : психологія реклами
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : ЗМІ, засоби масової інформації, масова комунікація, комунікаційні дослідження : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження : методичні посібники - ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Психологія медіадіяльності
1359956 ОФ
1359962 Ф 2