- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Погосян, К. В. - Корпоративний імідж як чинник конкурентоспроможності компанії
Электронный ресурс
Автор: Погосян, К. В.
Корпоративний імідж як чинник конкурентоспроможності компанії
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Погосян, К. В.
Корпоративний імідж як чинник конкурентоспроможності компанії
2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Погосян, К. В.
Корпоративний імідж як чинник конкурентоспроможності компанії [Електронний ресурс] / К. В. Погосян, К. О. Литвиненко. – Сімферополь, 2020. – С. 24-28. : табл.
Окр. відб.: Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Економіка і управління. Т. 31(70), № 2, Ч. 2. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32200 , вільний (дата звернення: 14.02.2022) . – https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-2-42 . – Назва з тит. екрана . – Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.
ЭР
Погосян, К. В.
Корпоративний імідж як чинник конкурентоспроможності компанії [Електронний ресурс] / К. В. Погосян, К. О. Литвиненко. – Сімферополь, 2020. – С. 24-28. : табл.
Окр. відб.: Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Економіка і управління. Т. 31(70), № 2, Ч. 2. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32200 , вільний (дата звернення: 14.02.2022) . – https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-2-42 . – Назва з тит. екрана . – Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.