- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Литвиненко, Екатерина Александровна - Особенности формирования стратегии в электронном маркетинге
Электронный ресурс
Автор: Литвиненко, Екатерина Александровна
Особенности формирования стратегии в электронном маркетинге
2019 г.
ISBN отсутствует
Автор: Литвиненко, Екатерина Александровна
Особенности формирования стратегии в электронном маркетинге
2019 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Литвиненко, Екатерина Александровна.
Особенности формирования стратегии в электронном маркетинге [Электронный ресурс] / Е. А. Литвиненко, Б. Кызылтау. – [Б. м.], 2019. – [7] с.
Отд. отт.: Ефективна економіка. №12 . – Режим доступа: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32204, свободный (дата обращения: 03.02.2022).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.
ЭР
Литвиненко, Екатерина Александровна.
Особенности формирования стратегии в электронном маркетинге [Электронный ресурс] / Е. А. Литвиненко, Б. Кызылтау. – [Б. м.], 2019. – [7] с.
Отд. отт.: Ефективна економіка. №12 . – Режим доступа: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32204, свободный (дата обращения: 03.02.2022).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.