- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Жмай, Олександр Володимирович - Визначення етичних аспектів застосування нейромаркетингу у сучасних ринкових умовах
Электронный ресурс
Автор: Жмай, Олександр Володимирович
Визначення етичних аспектів застосування нейромаркетингу у сучасних ринкових умовах
2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Жмай, Олександр Володимирович
Визначення етичних аспектів застосування нейромаркетингу у сучасних ринкових умовах
2021 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Жмай, Олександр Володимирович.
Визначення етичних аспектів застосування нейромаркетингу у сучасних ринкових умовах [Електронний ресурс] / О. В. Жмай, М. О. Філатова. – Київ, 2021. – С. 136-154.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32327, вільний (дата звернення: 15.03.2022) . – Окр. відб.: Історія народного господарства та економічної думки України: зб. наук. праць. / гол. ред., проф. О.Л. Попова; НАН України, ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України».
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Ключевые слова = нейронауки
ОФ - 1 экз.
ЭР
Жмай, Олександр Володимирович.
Визначення етичних аспектів застосування нейромаркетингу у сучасних ринкових умовах [Електронний ресурс] / О. В. Жмай, М. О. Філатова. – Київ, 2021. – С. 136-154.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32327, вільний (дата звернення: 15.03.2022) . – Окр. відб.: Історія народного господарства та економічної думки України: зб. наук. праць. / гол. ред., проф. О.Л. Попова; НАН України, ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України».
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Ключевые слова = нейронауки
ОФ - 1 экз.