- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гнилякевич-Проць, Ірина - Інструменти нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів в інтернет-середовищі
Нет экз.
Статья
Автор: Гнилякевич-Проць, Ірина
Вісник Львівського університету. Серія економічна: Інструменти нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів в інтернет-середовищі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гнилякевич-Проць, Ірина
Вісник Львівського університету. Серія економічна: Інструменти нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів в інтернет-середовищі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гнилякевич-Проць, Ірина.
Інструменти нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів в інтернет-середовищі / І. Гнилякевич-Проць, Р. Єрушевська // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2020. – Вип.58. – С. 170-180.
Гнилякевич-Проць, Ірина.
Інструменти нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів в інтернет-середовищі / І. Гнилякевич-Проць, Р. Єрушевська // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2020. – Вип.58. – С. 170-180.