- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Заманська, Лана Вадимівна - Соціальні фактори сприйняття політичної реклами (на прикладі електоральної кампанії місцевих вибо...
Микрофиша
Автор: Заманська, Лана Вадимівна
Соціальні фактори сприйняття політичної реклами (на прикладі електоральної кампанії місцевих вибо... : дипломна робота магістра
Social factors of perception of political advertising (on the example of the election campaign of local elections 2020)
2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Заманська, Лана Вадимівна
Соціальні фактори сприйняття політичної реклами (на прикладі електоральної кампанії місцевих вибо... : дипломна робота магістра
Social factors of perception of political advertising (on the example of the election campaign of local elections 2020)
2021 г.
ISBN отсутствует
(UA) Дипломні роботи
Д/р 5870
Заманська, Лана Вадимівна.
Соціальні фактори сприйняття політичної реклами (на прикладі електоральної кампанії місцевих виборів 2020) = Social factors of perception of political advertising (on the example of the election campaign of local elections 2020) : дипломна робота магістра / Л. В. Заманська. – Одеса, 2021. – 90 с. + CD.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.
Д/р 5870
Заманська, Лана Вадимівна.
Соціальні фактори сприйняття політичної реклами (на прикладі електоральної кампанії місцевих виборів 2020) = Social factors of perception of political advertising (on the example of the election campaign of local elections 2020) : дипломна робота магістра / Л. В. Заманська. – Одеса, 2021. – 90 с. + CD.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.