- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Васюткіна, Наталія Володимирівна - Оцінювання ефективності маркетингу у збутовій діяльності підприємств
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Васюткіна, Наталія Володимирівна
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер.: "Економічні науки". - № 2 (103): Оцінювання ефективності маркетингу у збутовій діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Васюткіна, Наталія Володимирівна
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер.: "Економічні науки". - № 2 (103): Оцінювання ефективності маркетингу у збутовій діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Васюткіна, Наталія Володимирівна.
Оцінювання ефективності маркетингу у збутовій діяльності підприємств [Электронный ресурс] / Н. В. Васюткіна, С. М. Марченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер.: "Економічні науки" / Полтавський ун-т економіки і торгівлі. – Полтава : Полтавський ун-т екон. і торгівлі (ПУЕТ), 2000. - Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер.: "Економічні науки". - № 2 (103). – 2021. – С. 111-119.
Васюткіна, Наталія Володимирівна.
Оцінювання ефективності маркетингу у збутовій діяльності підприємств [Электронный ресурс] / Н. В. Васюткіна, С. М. Марченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер.: "Економічні науки" / Полтавський ун-т економіки і торгівлі. – Полтава : Полтавський ун-т екон. і торгівлі (ПУЕТ), 2000. - Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер.: "Економічні науки". - № 2 (103). – 2021. – С. 111-119.