- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мисько, Валерія - Корпоративна соціальна відповідальність як чинник формування стратегії підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Мисько, Валерія
Трансформація національної моделі фінансово-кредитних відносин: виклики глобалізації та регіональні аспекти: Корпоративна соціальна відповідальність як чинник формування стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мисько, Валерія
Трансформація національної моделі фінансово-кредитних відносин: виклики глобалізації та регіональні аспекти: Корпоративна соціальна відповідальність як чинник формування стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Мисько, Валерія.
Корпоративна соціальна відповідальність як чинник формування стратегії підприємства [Электронный ресурс] / В. Мисько // Трансформація національної моделі фінансово-кредитних відносин: виклики глобалізації та регіональні аспекти : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф. ( 24 листоп. 2021 р., м. Ужгород) / Ужгородский нац. ун-т [та ін.]; редкол.: В. В. Сержанов [та ін.]. – Електрон. кн. – Ужгород : Говерла, 2021. – С.95-96.
Мисько, Валерія.
Корпоративна соціальна відповідальність як чинник формування стратегії підприємства [Электронный ресурс] / В. Мисько // Трансформація національної моделі фінансово-кредитних відносин: виклики глобалізації та регіональні аспекти : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф. ( 24 листоп. 2021 р., м. Ужгород) / Ужгородский нац. ун-т [та ін.]; редкол.: В. В. Сержанов [та ін.]. – Електрон. кн. – Ужгород : Говерла, 2021. – С.95-96.