- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хуторний, І. В. - Стратегія варіації, як вид товарної стратегії підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Хуторний, І. В.
Актуальні тенденції наукових досліджень у сфері розробки і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання: Стратегія варіації, як вид товарної стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хуторний, І. В.
Актуальні тенденції наукових досліджень у сфері розробки і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання: Стратегія варіації, як вид товарної стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Хуторний, І. В.
Стратегія варіації, як вид товарної стратегії підприємства [Электронный ресурс] / І. В. Хуторний // Актуальні тенденції наукових досліджень у сфері розробки і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених (6-7 груд. 2021 р., м. Дніпро) / ДНУ, Ін-т модернізації змісту освіти [та ін.]. – Електрон. кн. – Дніпро : УДУНТ, 2021. – С. 93-95.
Хуторний, І. В.
Стратегія варіації, як вид товарної стратегії підприємства [Электронный ресурс] / І. В. Хуторний // Актуальні тенденції наукових досліджень у сфері розробки і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених (6-7 груд. 2021 р., м. Дніпро) / ДНУ, Ін-т модернізації змісту освіти [та ін.]. – Електрон. кн. – Дніпро : УДУНТ, 2021. – С. 93-95.