- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кутуза, Наталя Валеріївна - Рекламний та PR-дискурс: аспекти впливу
Книга
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Рекламний та PR-дискурс: аспекти впливу : зб. ст.
Издательство: Вид. дім Д. Бураго, 2015 г.
ISBN 978-966-489-309-8
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Рекламний та PR-дискурс: аспекти впливу : зб. ст.
Издательство: Вид. дім Д. Бураго, 2015 г.
ISBN 978-966-489-309-8
Книга
230 12836
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Рекламний та PR-дискурс: аспекти впливу : зб. ст. / Н. В. Кутуза; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Київ : Вид. дім Д. Бураго, 2015. – 287 с.
Бібліогр.: с. 269-287.
ISBN 978-966-489-309-8.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу загалом : рекламний дискурс загалом
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : методи реклами
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР) : стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР
1688619 ОФ
230 12836
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Рекламний та PR-дискурс: аспекти впливу : зб. ст. / Н. В. Кутуза; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Київ : Вид. дім Д. Бураго, 2015. – 287 с.
Бібліогр.: с. 269-287.
ISBN 978-966-489-309-8.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу загалом : рекламний дискурс загалом
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : методи реклами
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР) : стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР
1688619 ОФ