- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Collins, Jim - Good to great
Книга
Автор: Collins, Jim
Good to great : why some companies make the leap ... and others don't
Издательство: HarperBusiness, 2001 г.
ISBN 0-06-662099-6
Автор: Collins, Jim
Good to great : why some companies make the leap ... and others don't
Издательство: HarperBusiness, 2001 г.
ISBN 0-06-662099-6
Книга
195 23802
Collins, Jim.
Good to great : why some companies make the leap ... and others don't / J. Collins. – New York : HarperBusiness, 2001. – XII, 300 p.
Bibliogr.: p. 261-286.
ISBN 0-06-662099-6.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : адміністративне управління, керівництво
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1686993 ОФ
195 23802
Collins, Jim.
Good to great : why some companies make the leap ... and others don't / J. Collins. – New York : HarperBusiness, 2001. – XII, 300 p.
Bibliogr.: p. 261-286.
ISBN 0-06-662099-6.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : адміністративне управління, керівництво
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1686993 ОФ