- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Schmid, Jack - Desktop database marketing
Книга
Автор: Schmid, Jack
Desktop database marketing
Издательство: NTC Business Books, 1998 г.
ISBN 0-8442-3235-1
Автор: Schmid, Jack
Desktop database marketing
Издательство: NTC Business Books, 1998 г.
ISBN 0-8442-3235-1
Книга
195 23807
Schmid, Jack.
Desktop database marketing / J. Schmid, A. Weber. – Lincolnwood : NTC Business Books, 1998. – IX, 278 p. : tab.
ISBN 0-8442-3235-1.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
1686994 ОФ
195 23807
Schmid, Jack.
Desktop database marketing / J. Schmid, A. Weber. – Lincolnwood : NTC Business Books, 1998. – IX, 278 p. : tab.
ISBN 0-8442-3235-1.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
1686994 ОФ