- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Костерин, Андрей Геннадьевич - Практика сегментирования рынка
Книга
Автор: Костерин, Андрей Геннадьевич
Практика сегментирования рынка
Серия: Маркетинг для профессионалов
Издательство: Питер, 2002 г.
ISBN 5-94723-103-4
Автор: Костерин, Андрей Геннадьевич
Практика сегментирования рынка
Серия: Маркетинг для профессионалов
Издательство: Питер, 2002 г.
ISBN 5-94723-103-4
Книга
194 9026
Костерин, Андрей Геннадьевич.
Практика сегментирования рынка / А. Г. Костерин. – М.; СПб.; Нижний Новгород : Питер, 2002. – 984 с. : рис., табл. – (Маркетинг для профессионалов)
Библиогр.: с. 958-975.
ISBN 5-94723-103-4.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : планирование, прогнозирование
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1687005 ОФ
194 9026
Костерин, Андрей Геннадьевич.
Практика сегментирования рынка / А. Г. Костерин. – М.; СПб.; Нижний Новгород : Питер, 2002. – 984 с. : рис., табл. – (Маркетинг для профессионалов)
Библиогр.: с. 958-975.
ISBN 5-94723-103-4.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : планирование, прогнозирование
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1687005 ОФ