- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Lambin, Jean-Jacques - Market-driven management
Книга
Автор: Lambin, Jean-Jacques
Market-driven management : strategik and operational marketing
Издательство: Macmillan, 2000 г.
ISBN 0-333-79318-8, 0-333-79319-6
Автор: Lambin, Jean-Jacques
Market-driven management : strategik and operational marketing
Издательство: Macmillan, 2000 г.
ISBN 0-333-79318-8, 0-333-79319-6
Книга
195 23864
Lambin, Jean-Jacques.
Market-driven management : strategik and operational marketing / J. Lambin. – London : Macmillan, 2000. – XX, 737 p. : fig., tab.
Бібліогр. в кінці гл.
ISBN 0-333-79318-8
ISBN 0-333-79319-6.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
1687026 ОФ
195 23864
Lambin, Jean-Jacques.
Market-driven management : strategik and operational marketing / J. Lambin. – London : Macmillan, 2000. – XX, 737 p. : fig., tab.
Бібліогр. в кінці гл.
ISBN 0-333-79318-8
ISBN 0-333-79319-6.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
1687026 ОФ