- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Aaker, David A. - Marketing research
Книга
Автор: Aaker, David A.
Marketing research
Издательство: John Wiley & Sons, 2001 г.
ISBN 0-471-36340-5
Автор: Aaker, David A.
Marketing research
Издательство: John Wiley & Sons, 2001 г.
ISBN 0-471-36340-5
Книга
195 23872
Aaker, David A.
Marketing research / D. A. Aaker, V. Kumar, G. S. Day. – 7th ed. – New York; Chichester; Weinheim : John Wiley & Sons, 2001. – XVI, 751 p. : fig., tab.
Bibliogr.: в кінці ч.
ISBN 0-471-36340-5 .
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1687029 ОФ
195 23872
Aaker, David A.
Marketing research / D. A. Aaker, V. Kumar, G. S. Day. – 7th ed. – New York; Chichester; Weinheim : John Wiley & Sons, 2001. – XVI, 751 p. : fig., tab.
Bibliogr.: в кінці ч.
ISBN 0-471-36340-5 .
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1687029 ОФ