- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Rosenbloom, Bert - Marketing channels
Книга
Автор: Rosenbloom, Bert
Marketing channels : a management view
Издательство: South-Western, 1999 г.
ISBN 0-03-024482-X
Автор: Rosenbloom, Bert
Marketing channels : a management view
Издательство: South-Western, 1999 г.
ISBN 0-03-024482-X
Книга
195 23865
Rosenbloom, Bert.
Marketing channels : a management view / B. Rosenbloom. – Sixth ed. – Mexico; Singapore : South-Western, 1999. – XXII, 688 p. : fig., tab.
ISBN 0-03-024482-X.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1687030 ОФ
195 23865
Rosenbloom, Bert.
Marketing channels : a management view / B. Rosenbloom. – Sixth ed. – Mexico; Singapore : South-Western, 1999. – XXII, 688 p. : fig., tab.
ISBN 0-03-024482-X.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1687030 ОФ