- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Keegan, Warren J. - Global marketing
Книга
Автор: Keegan, Warren J.
Global marketing
Издательство: Prentice Hall, 2000 г.
ISBN 0-13-084268-0
Автор: Keegan, Warren J.
Global marketing
Издательство: Prentice Hall, 2000 г.
ISBN 0-13-084268-0
Книга
195 23877
Keegan, Warren J.
Global marketing / W. J. Keegan, M. C. Green. – 2nd ed. – New Jersey : Prentice Hall, 2000. – XXII, 594, [23] p. : fig., tab.
Bibliogr. в кінці розд. та в підрядк. прим.
ISBN 0-13-084268-0.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
1687032 ОФ
195 23877
Keegan, Warren J.
Global marketing / W. J. Keegan, M. C. Green. – 2nd ed. – New Jersey : Prentice Hall, 2000. – XXII, 594, [23] p. : fig., tab.
Bibliogr. в кінці розд. та в підрядк. прим.
ISBN 0-13-084268-0.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
1687032 ОФ