- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Малхотра, Нэреш К. - Маркетинговые исследования
Книга
Автор: Малхотра, Нэреш К.
Маркетинговые исследования : практ. рук.
Marketing research
Издательство: Вильямс, 2002 г.
ISBN 5-8459-0357-2
Автор: Малхотра, Нэреш К.
Маркетинговые исследования : практ. рук.
Marketing research
Издательство: Вильямс, 2002 г.
ISBN 5-8459-0357-2
Книга
195 23824
Малхотра, Нэреш К.
Маркетинговые исследования = Marketing research : практ. рук. / Н. К. Малхотра; пер. с англ.: А. Р. Ганиева [и др.]; пер. с англ. под ред. А. А. Старостиной. – 3-е изд. – М.; СПб.; Киев : Вильямс, 2002. – 957 с. : рис., табл.
Библиогр. в коммент. в конце гл.
ISBN 5-8459-0357-2.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1687065 ОФ
195 23824
Малхотра, Нэреш К.
Маркетинговые исследования = Marketing research : практ. рук. / Н. К. Малхотра; пер. с англ.: А. Р. Ганиева [и др.]; пер. с англ. под ред. А. А. Старостиной. – 3-е изд. – М.; СПб.; Киев : Вильямс, 2002. – 957 с. : рис., табл.
Библиогр. в коммент. в конце гл.
ISBN 5-8459-0357-2.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1687065 ОФ