- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Vanden Bergh, Bruce G. - Advertising principled
Книга
Автор: Vanden Bergh, Bruce G.
Advertising principled
Издательство: NTC Business Books, 1999 г.
ISBN 0-8442-2990-3
Автор: Vanden Bergh, Bruce G.
Advertising principled
Издательство: NTC Business Books, 1999 г.
ISBN 0-8442-2990-3
Книга
230 12861
Vanden Bergh, Bruce G.
Advertising principled / B. G. Vanden Bergh, H. Katz. – Lincolnwood : NTC Business Books, 1999. – XXII, 582 S. : ill.
Bibliogr.:p. 543-550.
ISBN 0-8442-2990-3.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування
1687086 ОФ
230 12861
Vanden Bergh, Bruce G.
Advertising principled / B. G. Vanden Bergh, H. Katz. – Lincolnwood : NTC Business Books, 1999. – XXII, 582 S. : ill.
Bibliogr.:p. 543-550.
ISBN 0-8442-2990-3.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування
1687086 ОФ