- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рэпп, Стэн - Новый максимаркетинг
Книга
Автор: Рэпп, Стэн
Новый максимаркетинг
The new maximarketing
Издательство: Урал LTD, 1997 г.
ISBN 5-88294-115-6
Автор: Рэпп, Стэн
Новый максимаркетинг
The new maximarketing
Издательство: Урал LTD, 1997 г.
ISBN 5-88294-115-6
Книга
195 23834
Рэпп, Стэн.
Новый максимаркетинг = The new maximarketing / С. Рэпп, Т. Л. Коллинз; пер. с англ. Т. А. Лащенко; ред. пер. Г. Я. Харичева. – Челябинск : Урал LTD, 1997. – 534 с. : рис., табл.
Библиогр. в примеч.: с. 527-533.
ISBN 5-88294-115-6.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламна політика
1687098 ОФ
195 23834
Рэпп, Стэн.
Новый максимаркетинг = The new maximarketing / С. Рэпп, Т. Л. Коллинз; пер. с англ. Т. А. Лащенко; ред. пер. Г. Я. Харичева. – Челябинск : Урал LTD, 1997. – 534 с. : рис., табл.
Библиогр. в примеч.: с. 527-533.
ISBN 5-88294-115-6.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламна політика
1687098 ОФ