- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Robul, Yuriy V. - Structure and constituents of digital marketing systems
Электронный ресурс
Автор: Robul, Yuriy V.
Structure and constituents of digital marketing systems
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Robul, Yuriy V.
Structure and constituents of digital marketing systems
2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Robul, Yuriy V.
Structure and constituents of digital marketing systems [Електронний ресурс] / Y. V. Robul. – Odesa, 2020. – P. 53-62.
Окр. відб.: Olsztyn Economic Journal. T. 15, № 1. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34212, вільний (дата звернення: 06.01.2023) . – DOI: https://doi.org/10.31648/oej.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.
ЭР
Robul, Yuriy V.
Structure and constituents of digital marketing systems [Електронний ресурс] / Y. V. Robul. – Odesa, 2020. – P. 53-62.
Окр. відб.: Olsztyn Economic Journal. T. 15, № 1. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34212, вільний (дата звернення: 06.01.2023) . – DOI: https://doi.org/10.31648/oej.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.