- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціо-технологічній системі
Электронный ресурс
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціо-технологічній системі
2019 г.
ISBN отсутствует
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціо-технологічній системі
2019 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Робул, Юрій Володимирович.
Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціо-технологічній системі [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул. – Одеса, 2019. – С. 38-43.
Окр. відб.: Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Економіка і менеджмент; № 40. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34215, вільний (дата звернення: 10.01.2023) . – DOI: https://doi.org/10.32841/2413-2675/2019-40-5.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
ОФ - 1 экз.
ЭР
Робул, Юрій Володимирович.
Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціо-технологічній системі [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул. – Одеса, 2019. – С. 38-43.
Окр. відб.: Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Економіка і менеджмент; № 40. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34215, вільний (дата звернення: 10.01.2023) . – DOI: https://doi.org/10.32841/2413-2675/2019-40-5.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
ОФ - 1 экз.