- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки
Электронный ресурс
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки
2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки
2021 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Робул, Юрій Володимирович.
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул. – Одеса, 2021. – С. 54-65.
Окр. вдб.: Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. 2021. № 3-4 (78-79). – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34216, вільний (дата звернення: 10.01.2023) . – DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.3-4(78-79).2021.54-65.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економiка природних ресурсів, природокористування та охорони навколишнього середовища, екологічна економіка : эколого-экономическое развитие
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.
ЭР
Робул, Юрій Володимирович.
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул. – Одеса, 2021. – С. 54-65.
Окр. вдб.: Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. 2021. № 3-4 (78-79). – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34216, вільний (дата звернення: 10.01.2023) . – DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.3-4(78-79).2021.54-65.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економiка природних ресурсів, природокористування та охорони навколишнього середовища, екологічна економіка : эколого-экономическое развитие
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.