- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні
Электронный ресурс
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні
Conceptualisation of digital marketing as multilevel macrosystem
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні
Conceptualisation of digital marketing as multilevel macrosystem
2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Робул, Юрій Володимирович.
Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні [Електронний ресурс] = Conceptualisation of digital marketing as multilevel macrosystem / Ю. В. Робул. – Херсон, 2020. – С. 50-57.
Окр. відб.: Проблеми системного підходу в економіці. Вип. 1(75), 2020 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34235, (дата звернення: 05.01.2023) . – DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2020-1-8.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.
ЭР
Робул, Юрій Володимирович.
Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні [Електронний ресурс] = Conceptualisation of digital marketing as multilevel macrosystem / Ю. В. Робул. – Херсон, 2020. – С. 50-57.
Окр. відб.: Проблеми системного підходу в економіці. Вип. 1(75), 2020 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34235, (дата звернення: 05.01.2023) . – DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2020-1-8.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.