- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
Электронный ресурс
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Робул, Юрій Володимирович.
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул. – Херсон, 2020. – С. 11-17.
Окр. відб.: Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Вип. № 41. 2020. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34237, (дата звернення: 05.01.2023) . – DOI: https://doi.org/10.32841/2413-2675/2019-41-2.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.
ЭР
Робул, Юрій Володимирович.
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул. – Херсон, 2020. – С. 11-17.
Окр. відб.: Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Вип. № 41. 2020. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34237, (дата звернення: 05.01.2023) . – DOI: https://doi.org/10.32841/2413-2675/2019-41-2.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.