- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи
Электронный ресурс
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи
2019 г.
ISBN отсутствует
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи
2019 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Робул, Юрій Володимирович.
Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул. – Херсон, 2019. – С. 119-123.
Окр. відб.: Науково-виробничий ж. «Бізнес-навігатор» Вип. 6.1-1 (56) 2019 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34240, (дата звернення: 05.01.2023).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.
ЭР
Робул, Юрій Володимирович.
Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул. – Херсон, 2019. – С. 119-123.
Окр. відб.: Науково-виробничий ж. «Бізнес-навігатор» Вип. 6.1-1 (56) 2019 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34240, (дата звернення: 05.01.2023).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
ОФ - 1 экз.